Avatar billede bjarkekr Nybegynder
28. september 2006 - 16:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

firewall i router

Jeg har lige sendt følgende spørgsmål til cybercity support. Nu får i det også lige..

"Jeg har i længere tid haft problemer med at min forbindelse ryger engang imellem, og har en support sag på det
nu. Jeg har så idag snakket med en fra jeres support der sagde at der var utrolig mange åbne connections og det
er der også.. De går alle til følgende IP: 208.35.187.85 som har domænet myconsumers.org.

Hvis jeg fjerner alle NAT entries, forsvinder den. Men jeg vil jo gerne have åbnet for i det mindst min webserver og bare
jeg åbner for en enkelt port, kommer der flere hundrede forbindelser til den ovenstående IP.

Så er det jeg tænker om jeg ikke på en eller anden måde kan "forbyde" denne IP??"

Håber problemet kan løses
Avatar billede mizzah Nybegynder
28. september 2006 - 16:56 #1
jo. Du kan vel deny connections fra den ip adresse. Det skal du gøre i din firewall.
Avatar billede bjarkekr Nybegynder
28. september 2006 - 17:46 #2
Der er ingen firewall i min router (ser det ud til) og det hjælper ikke meget at jeg gør det på min pc, da det er routeren der går ned.
Avatar billede bjarkekr Nybegynder
23. oktober 2006 - 15:22 #3
lukker