Avatar billede x-guy Nybegynder
26. september 2006 - 15:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Request.AcceptTypes - Hvor er Flashs MIME type?

Hej,

Jeg har behov for at tjekke om en klient accepterer application/x-shockwave-flash, men ved en gennemgang af Request.AcceptTypes kan jeg konstatere at den ikke er der. I hvert fald ikke i mine browsere.
Og jeg har Flash installeret.
Jeg har prøvet med både IE og Firefox, og der er ingen forskel.
faktisk undrer jeg mig over at der ikke er flere types end der er i AcceptTypes.

Jeg har:

text/xml
application/xml
application/xhtml+xml
text/html;q=0.9
text/plain;q=0.8
image/png
*/*;q=0.5

Jeg ville da mene at fx MIME typen til Word og PDF burde være der.

Er der et andet sted i Request-objektet jeg kan finde noget mere fyldestgørelse info?
Avatar billede x-guy Nybegynder
26. september 2006 - 15:20 #1
Hvis jeg går ind på http://gemal.dk/browserspy/accept.php ser jeg de samme types som jeg har i Request.AcceptTypes. Men går jeg ind på http://gemal.dk/browserspy/mimetypes.html så bliver listen pludseligt længere. Her er Flash, PDF og alle de andre. Hvad er forskellen på de to lister?
Avatar billede x-guy Nybegynder
06. oktober 2006 - 11:03 #2
lukker