Avatar billede mira96ac Praktikant
26. september 2006 - 14:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne link direkte i side

Hejsa

Hvordan får man en side til at åbne et link uden at klikke på det.

Når siden indlæses skal i denne <div></div> vises en ekstern side eks. side2.htm.

Der skal ikke klikkes eller noget. siden skal vises direkte i div'en.

Eller skal man bruge iframe ?

P.S. Kan man lave et link så man kan kan donloade et pdf dokument. Altså så når man klikker kommer "gem" boksen frem ?
Avatar billede olebole Juniormester
26. september 2006 - 14:14 #1
<ole>

1) Brug en iframe:
    <iframe src="bla.html"></iframe>

2) Hvad der sker, når der klikkes på et link til en PDF, kommer dels anpå, hvordan brugerens browser er sat op - om han har Adobe Acrobat installeret - og med hvilken MIME-type, filen serves.

/mvh
</bole>
Avatar billede mira96ac Praktikant
27. september 2006 - 20:23 #2
Takker
Avatar billede olebole Juniormester
28. september 2006 - 11:22 #3
Lykkedes det for dig?  =)
Avatar billede mira96ac Praktikant
28. september 2006 - 11:42 #4
Jeg lavede på en anden måde.

Der er bare et alm. link nu, det var mere anvendeligt.

Men ellers tak for hjælpen
Avatar billede mira96ac Praktikant
18. marts 2007 - 13:21 #5
Lukker spørgsmål