Avatar billede mads1987 Nybegynder
25. september 2006 - 23:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vurdering og ændrig af banner

Hej Eksperter. Jeg står for at skulle til fødselsdag hos en god ven, som drømmer om at starte for sig selv, og åbne et auto værksted. Derfor er jeg i fuld gang med at lave en hjemmeside til ham, som en lille sjov gave til ham.

Er dog gået i stå ved banneret, da jeg gerne skulle have det til at se lidt smart ud. Dette er hvad jeg har kunne komme frem til:

http://img238.imageshack.us/img238/3839/topbardp9.gif

Men føler ikke rigtig det rammer, det bliver lidt for firkantet. Så gerne at der skete lidt mere.

Nogen der kan hjælpe med gode råd, eller måske oven i købet give et bud på et banner?

Det råd/banner jeg bruger vil få de 200 point.

Med venlig hilsen
Mads
Avatar billede coderdk Praktikant
26. september 2006 - 02:07 #1
Enig, jeg prøvede at lave lidt dybde i det, men jeg var heller ikke helt tilfreds - Ok, det var kun 2 minutter jeg brugte, plus 2 for at finde billedet...
Fontene var jeg heller ikke specielt glad for, så jeg prøvede at skifte den ene, men resultatet er nogenlunde det samme :P

Resultatet: http://img211.imageshack.us/img211/233/bannerpo4.png

Udstødningen er fra stock.exchange og er gratis/royalty free:
http://www.sxc.hu/photo/593472
Avatar billede mads1987 Nybegynder
26. september 2006 - 08:37 #2
Det er da en fremgang, men synes stadig ikke helt den rammer plet.
Avatar billede kristianiversen Nybegynder
26. september 2006 - 13:08 #3
jeg tror det ville se pænere ud hvis 'auto' stod på linie med 'henris', så det kun er udstødninget der er i den røde linie. Kommer det til at se for tomt ud kan du evt. skrive et motto e.l. i den røde linie under 'Henris Auto'.

Så tror jeg det vil blive mere stilfuldt, men måske også lidt mere originalt.
Avatar billede mads1987 Nybegynder
16. november 2006 - 16:42 #4
svar gerne coderdk
Avatar billede coderdk Praktikant
16. november 2006 - 17:41 #5
ok :)