Avatar billede ihtezaz Praktikant
24. september 2006 - 22:10 Der er 1 kommentar

File.GetcreationTime på billeder jeg uploader

Hej

Jeg har en remote server, hvor der køre en asp.net website.  websitet har en administrations siden, hvor jeg kan uploade billeder til. For at sortere billederne skal jeg have fat i oprettelses dato på billederne, som det da det blev oprettet på min lokale computere, altså ikke dato hvorpå de blev uploadet til serveren. Til lokale eller netværkscomputere kan jeg bruge, File.GetcreationTime for at hente datoen, men hvordan kan man hente datoen når man uploader til en remote server. Jeg går ud fra man opretter en clone af filen på serveren og dermed kunne hente fil data, som oprettelses datoen eller ændringsdatoen som de var på den lokale computere som de blev uploadet fra, men hvordan kan det gøres. ??

På forhånd tak.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
25. september 2006 - 05:16 #1
Du skal bruge FileINfo:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/system.io.fileinfo_members.aspx
Der finder du creation time.