Avatar billede optical Nybegynder
24. september 2006 - 20:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word, fonts

Jeg er ved at blive van(d)vittigt over at word skifter til Ariel hver gang jeg skifter linie, når jeg sidder og laver matematik/fysik afleveringer.

Findes der ikke en måde, der får Word til at skrive **ALT** med Times New Roman, ligegyldigt hvilken font de havde fra det dokument de stammede fra?

ARG!!
Avatar billede old-faithful Praktikant
24. september 2006 - 21:25 #1
Du kan vel bare skrive det hele færdig, så til sidst markere det hele og vælge skrifttypen.

Ellers prøv at ændre på den skrift der hedder "Normal" via menuen "Format" -> "Styles and Formatting...". Normal er den standardskrifttype word normalt bruger.
Avatar billede optical Nybegynder
24. september 2006 - 21:59 #2
Jeg er meget irritabel, hvis mit dokument ikke ser ordenligt ud, imens jeg skriver. Men det er jo også det jeg ender ud med at gøre i sidste ende..

Ved at lave den omtalte ændring, vil dokumentet stadig være skrevet i Arial, hvis jeg C/P'er noget ind i dokumentet der er skrevet med denne font. Jeg vil gerne have at Word kun kan bruge Times New Roman, er det muligt? -_-'
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2006 - 22:33 #3
Formater -> Skrifttype -> Skrfttype -> Marker "Times New Roman" -> Klik på "Standard"
Avatar billede optical Nybegynder
24. september 2006 - 22:42 #4
WEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Vejmand, må jeg forgude dig?!

Fantastisk! Jeg takker mange gange;)
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2006 - 22:45 #5
Velbekomme, og tak for point.  :-)
Avatar billede mrgumble Nybegynder
11. oktober 2006 - 12:41 #6
Til en anden gang, så kan du overveje at ændre i typografien "Normal" - den er/var sandsynligvis sat til at have Arial-skrifttypen...