Avatar billede lonvig Nybegynder
24. september 2006 - 13:31 Der er 1 kommentar

Vektoriseret fil fra Paint Shop Pro 9 til Illustrator CS2?

Jeg har tegnet et billede i Paint Shop Pro 9 og jeg ønsker at sende den til Machintosh med Illustrator CS2. Jeg har sendt den som en Encapsulated Post Script (*.eps, *.ai, *.ps) fil, men min Machintosh ven siger, at han ikke kan læse min fil. Han siger, min fil ikke er vektoriseret?

Ved du, hvordan man sender en vektoriseret fil fra Paint Shop Pro 9 til Illustrator CS2?
Avatar billede spe Nybegynder
25. september 2006 - 13:55 #1
Det gør du ikke. Når dit billede er pixelgrafik, forbliver det pixelgrafik uanset hvilket format du gemmer/eksportere i.
Men din ven har CS2 skriver du. Her kan han vektorisere dit dokument ved at placere dit billede og bruge funktionen dynamisk vektorisering (Live Trace).