Avatar billede flashit Nybegynder
23. september 2006 - 22:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skift stylesheet efter webpartzone

Hej E.

Jeg har nogle usercontroles. Disse har forskellige stylesheets.
Disse usercontroles kan man så flytte rundt på via Webpasts.

Mit spørgsmål er så, kan man sætte sin usercontrol til skifte stylesheet alt efter hvilken webpartzone den bliver placeret i?

Det skal være sådan at når brugeren flytter en usercontrole fra den ene webpartzone til den anden så finder usercontrolen ud af hvilket stylesheet den skal benytte,

Kan man det?

Mvh Jakob
Avatar billede flashit Nybegynder
23. september 2006 - 22:46 #1
Den skal selvfølgelig ikke skifte stylesheet bare syle :-)
Avatar billede janus_007 Nybegynder
26. september 2006 - 01:26 #2
Du kan skifte style enten clientside eller serverside. Jeg vil nok tro det nemmeste for dig vil være at benytte dig af serversideeventen.

læs lidt om den her: http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/system.web.ui.webcontrols.webparts.webpartaddingeventargs.aspx

Dvs. add eventen på din webpart serverside og i eventhandler metoden angiver du således den/ de styles der skal bruges!
Avatar billede janus_007 Nybegynder
07. oktober 2006 - 11:50 #3
Ping....
Avatar billede flashit Nybegynder
07. oktober 2006 - 20:56 #4
Tak for hjælpen, lægger du ikke et svar :-)
Avatar billede janus_007 Nybegynder
09. oktober 2006 - 18:33 #5
Naturligvis :-)