Avatar billede sesil Nybegynder
17. maj 2001 - 00:34 Der er 8 kommentarer

Logo

Hej. Er der nogen der kan lave et fedt logo til min hjemmeside
Avatar billede Jman Praktikant
17. maj 2001 - 01:05 #1
ja!
hvad skal der stå? hvilke farver, størrelse o.s.v. ???
Avatar billede parazite Nybegynder
17. maj 2001 - 01:30 #2
Job/Freelance er kategorien for logo-søgninger.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
17. maj 2001 - 07:38 #3
flot! meget flot parazite...det er ravende ligemeget, som du kan se er der altid hjælp og hente uanset katogori...desuden står der ikke i reglerne eller nogensteder, at man skal vælge Job/freelance for sådan et spørgsmål!

Prodic...*sucker* se nu gør andre præcis det samme som dig!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. maj 2001 - 00:32 #4
fastpoint : Normalt gives der 100 - 500 point for logoer. Normalt gives der 30 - 100 point for et svar om 3D. Forestil dig at rent anarki hersker i kategorier som denne, og folk opretter spm. på livet løs om logoer, og giver mange point for dem. Pludselig kan en person, der er skide sej til Photoshop og 2D-grafik ryge til tops i 3D-kategorien, uden egentlig at ane en kæft om 3D-grafik. Hvor smart er det lige? Nogen gange er det altså tilladt at tænke lidt selv.

Og hvor smart er det lige at svine en af de mest respekterede brugere, prodic, til? Tag dig sammen.
Avatar billede sesil Nybegynder
22. maj 2001 - 11:03 #5
Sorry, Guys\'n Girls. Jeg har fundet et. Tusind tak for jeres tid og interesse
Avatar billede parazite Nybegynder
22. maj 2001 - 14:11 #6
Og accepter svaret? :)
Avatar billede prodic Mester
22. maj 2001 - 14:33 #7
Fastpoint->Det står ikke i reglerne, men Admin har kommenteret det i et tidligere spørgsmål.
Derfor er det en af de uskrevne regler, og netop dette gør parazite opmærksom på i hans kommentar.
Hvis du har noget imod mine kommentarer, så skriv en mail til webmaster@prodic.dk - så tager vi diskussionen der. Istedet for at gøre det i anonymt forum.
Avatar billede cluas Nybegynder
12. september 2001 - 14:27 #8
Hvis du har fundet det, så luk dog spm !!!!