Avatar billede ktolbod Nybegynder
22. september 2006 - 10:12 Der er 3 kommentarer

Formview inserting event

Hej experts,
Jeg er at lave en opret bruger formular i vb.net.
Mit problem er at jeg skal tjekke om brugerens indtastede "username" allerede findes i db.
Jeg har prøvet at tjekke på det i eventet ItemInserting på formviewet, og det går også fint- men jeg kan bare ikke finde ud af at stoppe inserting processen.
Er der evt nogen som ved hvordan man stopper en inserting process eller som har et bedre forslag?
Avatar billede snepnet Nybegynder
22. september 2006 - 13:14 #1
Du har en cancel property på dit
FormViewInsertEventArgs e
Så e.Cancel = true skulle kunne gøre det.
Mvh
Avatar billede ktolbod Nybegynder
25. september 2006 - 10:23 #2
Thanks, smid et svar snepnet :)
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. oktober 2006 - 01:04 #3
Ok :o)
Mvh