Avatar billede testpilot_dk Nybegynder
21. september 2006 - 20:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opload ASP.NET projekt

Hej!

Hvordan får jeg compileret min .DLL fil som jeg skal ligge på serveren, samtidig med at den bliver builedet i Release udgave.

Jeg benytter VS2005
Avatar billede snepnet Nybegynder
21. september 2006 - 20:34 #1
Du styrer det mode der skal bruges i din konfigurationsfil:
<compilation debug="true/false"/>
Pr. default på en "ren" installation af VS2005 uploades hele din kodebase, og kompileres ved kørsel.
Den frigivelsesmodel kan du benytte VS2005 til at realisere fra menupunktet Website->Copy Project.

Du kan godt frigive applikationen kompileret, hvilket du kan gøre fra menupunktet Build->Publish Website (der får du et par forskellige optioner du kan lege lidt med).

Hvis du har det bedst med VS2003 modellen, kan du downloade lidt ekstra til VS2005, hvilket du kan læse om her (hvor du også kan finde links til downloads).

Mvh
Avatar billede testpilot_dk Nybegynder
21. september 2006 - 20:37 #2
mangler du ikek et link
Avatar billede snepnet Nybegynder
21. september 2006 - 21:35 #3
Jo det må jeg jo nok sige :o) - sorry.
http://webproject.scottgu.com/
Mvh
Avatar billede testpilot_dk Nybegynder
23. september 2006 - 08:47 #4
Hej!

Hvor bliver den dll som jeg skal lægge op egentlig af, selvom jeg vælger Publish Website.
Avatar billede testpilot_dk Nybegynder
23. september 2006 - 08:58 #5
Et andet spørgsmål, når jeg har en side hvor jeg viser noget data udtræk fra en database.

Samtidig på siden har jeg det sådan at man kan skrive i en form som indsætter data.

Hvordan undgår jeg at den bliver ved med at sætte data ind ved f.eks. tryk på F5
Avatar billede snepnet Nybegynder
23. september 2006 - 12:07 #6
Avatar billede testpilot_dk Nybegynder
28. oktober 2006 - 10:32 #7
Hej!

Send et svar, så du kan få dine point!
Avatar billede snepnet Nybegynder
29. oktober 2006 - 20:58 #8
Kommer her.
Mvh