Avatar billede tommyjunge Nybegynder
21. september 2006 - 12:03 Der er 4 kommentarer

Hvordan kan jeg som alene og privat oprette en blog.

Er der ikke en venlig sjæl,der kunne fortælle mig noget om det med en blog.
Jeg ved godt det er som en hjemmeside,men ikke mere.
Kan jeg oprette en blog,bare sådan,uden videre
Avatar billede vejmand Juniormester
21. september 2006 - 12:41 #1
Hmmm, f.eks. på Jubii  http://www.jubiiblog.dk/signup/
Avatar billede fangel Nybegynder
21. september 2006 - 15:31 #2
Der er massere af steder der tilbyder en gratis blog

Wordpress.com
xtrablog.dk
ebblog.dk
urbanblog.dk

Derudover kan du også købe dig til et webhotel for under 200kr/året og selv installere fx Wordpress, MovableType eller andet opensource blog-software - på den måde kan du få dit egen domæne og selv lave mere advancerede layouts og indstillinger..

-fangel
Avatar billede tommyjunge Nybegynder
21. september 2006 - 19:15 #3
Det var et meget fyldest gørede svar !
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. oktober 2006 - 12:02 #4
hvis du har dit eget domæne og hoster det et sted (eventuelt slev hoster det) kan du lave din egen weblog med www.wordpress.org som eg gøre på http://jesper.thusgaard.com