Avatar billede mira96ac Praktikant
20. september 2006 - 14:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pæme koder

Hejsa

Nu er jeg desværre lidt sjusket og skriver min kode løbende derudaf.

Kan man på en nem måde få stillet sine koder så de står pænt.

altså:

<div>
  <table>
      <tr>
        <td>
        </td>
      </tr>
  </table>
</div>

osv. i stedet for en lang linie
Avatar billede jps6kb Novice
20. september 2006 - 15:47 #1
Mange af de programmer man kan bruge til at skrive forskellig slags kode i, organiserer selv koden.
Jeg kunne forestill mig at Frontpage måske kunne stille det op for dig. Men ingen garanti for om den gør andet ved koden.
Ellers er Visual Studio også et rigtig godt bud. Den ved jeg i hvertfald kan gøre det.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
21. september 2006 - 14:19 #2
Jeg tror at UltraEdit måske kan det, du søger. Den er "anmeldt" her: http://www.html.dk/software/00002/

FrontPage vil jeg bestemt ikke anbefale, for som jps6kb selv nævner, så gør den ting ved koden, som du nok ikke ønsker.
Avatar billede mira96ac Praktikant
21. september 2006 - 15:13 #3
Nu har jeg downloadet Ultraedit, men jeg synes sgu ikke lige jeg kan finde hvor man kan få opstillet sin kode pænt...

Er der andre som ved hvor i Ultraedit den funktion er ?
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
21. september 2006 - 15:58 #4
Prøv evt. at kigge deres forum igennem eller spørg: http://www.ultraedit.com/index.php?name=Forums&file=index&c=1
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
21. september 2006 - 16:07 #5
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
21. november 2006 - 15:27 #6
Ingen feedback? - Udover dårlig karma?
Avatar billede mira96ac Praktikant
18. marts 2007 - 13:22 #7
Lukker spørgsmål
Avatar billede jps6kb Novice
18. marts 2007 - 16:25 #8
Hmm.. okay?
Avatar billede mira96ac Praktikant
18. marts 2007 - 16:30 #9
Sorry

Har fået bedsked på at lukke det...

Umiddelbart har ingen af ovenstående forslag løst mit problem.