Avatar billede martin181 Nybegynder
19. september 2006 - 14:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows 2003 standard edition - ftp-server - forskellig adgang

Hejsa,

jeg har en windows 2003 standard edition, der kører min hjemmeside - jeg vil gerne have sat det op, så jeg kan gå på min server udefra via ftp - men jeg møder lidt problemer undervejs...

er der en standard manual eller noget jeg kan benytte mig af?
hvis ja, er der nogen af jer, der har et link til denne?

Men jeg giver nu ikke point kun for dette - først når min side kan tilgåes via. ftp...

Jeg håber at høre fra jer lige om lidt :-)
Avatar billede martin181 Nybegynder
19. september 2006 - 14:07 #1
hov glemte at sige at jeg gerne vil have det, så jeg kan give bruge forskellig adgang - dvs. nogle må se/gøre noget og andre noget andet...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. september 2006 - 14:47 #2
jeg ville benytte Gene6 ftp server (eller hedder den bulletproof) ? den er meget bedre mht styring af brugere, kvoter osv.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
19. september 2006 - 15:06 #3
BulletProof FTP Server er ikke free, men kun som trial i 30 dage...
En anden udemærket FTP server er: http://www.warftp.org/
Avatar billede martin181 Nybegynder
26. september 2006 - 20:21 #4
det virkede med warftp - smider du et svar?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. september 2006 - 20:26 #5
Svar...
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. september 2006 - 20:27 #6
Ups.. - svar
Avatar billede martin181 Nybegynder
26. september 2006 - 20:31 #7
tak for hjælpen :-)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. september 2006 - 20:36 #8
No problem ;)