Avatar billede arnepedersen Forsker
17. september 2006 - 14:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fotoprint HP 2110

Jeg har en HP psc 2110 all-in-one printer, som man kan købe en fotoblækpatron til (C6658AN)Det har jeg gjort.

Denne patron kan kun sættes ind i den sorte patronholder.
Jeg kan simpelthen ikke finde et sted hvor det står beskrevet hvordan denne patron skal bruges. Jeg vil gerne have nogle gode printede foto på fotopapir.
Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede arnepedersen Forsker
19. september 2006 - 08:39 #1
Har selv fundet løsningen på HP hjemmeside hvor de bl.a. skriver:
Du får fotos stort set uden korn, når HP 58 og HP 57 patronerne eller HP 58, 57 og HP 59 patronerne bruges sammen. 2 virkelighedstro fotos med 8-farve blæksystemet.
Avatar billede arnepedersen Forsker
19. september 2006 - 08:39 #2
jeg ta´selv poent.