Avatar billede franklinpaper Nybegynder
17. september 2006 - 11:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

B-one (One) problemer- gensidige erfaringer?

Goddag.

Jeg har under lang tid uviklet en række php-systemer, der skal administreres i forbindelse med hinanden.
- Disse var netop færdigtudviklede, og garanteret funktionsdygtige.

Derfor undrer det mig, at ved B-One's ændring til "One", virker mit login pludseligt ikke længere; dette i form af blank side ved login.
- Jeg har spurgt dem, og de påstår ikke at have nogle problemer, jeg tvivler dog kraftigt på dette.

Andre med samme erfaringer?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. september 2006 - 12:09 #1
Blank side - plejer at tyde på at PHP-fejl ikke vises. Husker jeg ret kan du i deres kontrolpanel sætte den til at vise PHP-fejl. Og kan du det, så kan du finde ud af hvorfor. (Jeg kender dem kun af omtale)
Avatar billede franklinpaper Nybegynder
17. september 2006 - 16:53 #2
Mange tak!
Du reddede hele min situation.
Anvender du Msn Messenger?

Angiv venligst et svar i tilfælde af at du ønsker de udlovede point.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. september 2006 - 17:12 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak. Hvad er "Msn Messenger"?
Avatar billede franklinpaper Nybegynder
22. september 2006 - 20:46 #4
http://www.msn.dk/messenger/

Meget populært kommunikationsværktøj.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. september 2006 - 08:41 #5
Ok, den slags. Det må da have været i gamle dage, det har været populært. I dag kan jeg forstå at det er den sikreste vej til at få inficeret sin Windowsmaskine. Jeg er rimeligt uforstående overfor at der stadig er brugere, når der nu er så mange alternativer. Og på den side du linker til kan man ikke gøre synderligt med mindre man bruger Windows - og det køber jeg ikke.

Det korte svar: nej, jeg bruger ikke det produkt.
Avatar billede franklinpaper Nybegynder
23. september 2006 - 10:19 #6
Okay
Avatar billede franklinpaper Nybegynder
29. september 2006 - 20:23 #7
Mange tak for hjælpen, emnet afsluttes hermed.