Avatar billede albatros Nybegynder
14. september 2006 - 13:38 Der er 2 kommentarer

Min IIS virker ikke

Hejsa

Når jeg prøver at gå ind på min IIS ved hjælp af computernavn og localhost kommer den med denne fejl meddelelse

No web site is configured at this address.

Hvordan kan det være? Det har virket fint før, men så begydnte jeg at rode med noget fjernstyret skrivebord og nu kager det helt :(
Avatar billede albatros Nybegynder
14. september 2006 - 13:39 #1
Kan det være fordi jeg har fået nyt internet? Har lige fået tdc og det har ikke virket siden jeg fik det.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
16. september 2006 - 08:57 #2
Du har muligvis sat IIS-sitet til at "låse" sig på IP-nummeret, hvis dette er det gamle der står deri, kunne den godt finde på at sige "No web site is configured at this address" fordi den ikke finder et website i hostheaderen, der passer.