Avatar billede neess Nybegynder
13. september 2006 - 16:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Administration af .net bruger

Jeg har lavet et website som køre med .net 2.0's bruger system, hvor brugere kan oprette sig og det hele. Virker rigtigt godt.

Meen der skal jo også være sådan at webmasteren kan se brugerne af siden, og evt slette dem og anden administration.

Ved godt man kan trykke på administration af siden inde i VS, men det sidder webmasteren jo ikke med.

Er der noget indbygget, eller hvordan bygger man det nemmest op ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
13. september 2006 - 17:21 #1
Det er rimelig enkelt - kan nedenstående give lidt at starte på?

someGridView.DataSource = Membership.GetAllUsers();
someGridView.DataBind();

Mvh
Avatar billede neess Nybegynder
04. marts 2007 - 13:01 #2
Super smid et svar, så lukker vi da her :-)
Avatar billede snepnet Nybegynder
04. marts 2007 - 14:46 #3
Et svar kommer her :o)
Mvh