Avatar billede Rocky Juniormester
13. september 2006 - 11:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SD kort

hvis man kan kører SD (Secure Digital) kort til sit kamera, kan man så godt køre SD ULTRA II (Secure Digital ULTRA II )???

Har et Canon Digital IXUS 750 hvis det gør nogen forskel???
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
13. september 2006 - 11:59 #1
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. september 2006 - 23:37 #2
Men der står jo ikke at den IKKE kan klare Ultra II !!! Der står bare, at den bruger SD-kort og MMC-kort.... det gør mit kamera også, men kan også klare Ultra II...
Avatar billede pehory Nybegynder
16. september 2006 - 12:40 #3
Selvfølgelig kan dit kamera bruge Secure Digital ULTRA II. Ultra II er bare sandisk' betegnelse for hastigheden af kortet.