Avatar billede presch Nybegynder
12. september 2006 - 18:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gemme Word-fil som PDF-fil

Er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg skal have gemt almindelig Word-fil som PDF. Er det muligt i Word 2003 eller hvad? Eller findes der en anden løsning på mit problem, så jeg alligevel kan ende op med en PDF-fil?
Avatar billede hcma Novice
12. september 2006 - 18:20 #1
http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp
download begge filer og installer dem.
Når du så vil have et word-dok (eller en hvilken som helst anden fil) lavet om til en pdf-fil, går du bare op i Filer -> Udskriv og så vælger du din PDF-writer, hvorefter drr laven en pdf-fil som du kan gemme på helt normal vis.
Avatar billede hcma Novice
12. september 2006 - 18:20 #2
CutePfdWriter lægger sig ind som en virtuel printer (bare til orientering)
Avatar billede ladyhawke Novice
12. september 2006 - 19:18 #3
Word kan ikke i sig selv gemme til PDF, så hcmas løsning er helt fin og der er ikke reklamer i PDF filen
Avatar billede presch Nybegynder
12. september 2006 - 21:22 #4
Hej hcma.
Jeg installerede programmerne som du foreslog og nu kan jeg gemme i pdf format. Tak for hjælpen.
Avatar billede hcma Novice
12. september 2006 - 22:11 #5
og så mangler der kun at du accepterer mit svar :o)
du skal hoppe helt ned til venstre, marker mit navn og tryk derefter på accepter.
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 16:28 #6
presch >>  accepterer du mit svar, så tråden kan lukkes  ??
(for at lukke tråden, skal du hoppe helt ned til venstre, marker mit navn og så efterfølgende trykke på accepter)
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 18:39 #7
takker  :o)