Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
11. september 2006 - 20:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

auto kopiering med anden skrifttype

Hey dette er ikke noget som skal lægges op på en server men mere noget  som skal bruges på  pcen

Ville gerne jeg  kunen åbne et dokument på min PC ( i form af et Html eller htm)

så der er en box  hvor jeg skriver noget med  en Special skrifttype og nedenunder bliver det så skrevet også med en anden special skrifttype...  samme tekst bare med en anden skrifttype

En der kan hjælpe  Hvis  det ikek kan html  har jeg fået at vide  php måske kan
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
11. september 2006 - 21:49 #1
dette er jeg kommet frem til  nu  afprøvet med verdane til Aral

<head>
</head>
<body>
<?php
$text = $_POST['text'];
?>
<form method="post">
<textarea style="font-family:verdane;" name="text"><?php print $text; ?></textarea>
<input type="submit" />
</form>
<?php
print "<p style='font-family:arial;'>$text</p>";
?>
</body>
</html>

Men dette virker kun når den er lagt op på en Hp  :S  hvordan fixer jeg sådan at den kan loades uden fejl fra egen PÅ uden net  og  hvordan  gør jeg Skriften lidt større  ??  :D
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
11. september 2006 - 22:08 #2
Se php  :D  flytter tråden