Avatar billede sky_witch Nybegynder
10. september 2006 - 22:08 Der er 2 kommentarer

CMS,Templates

Ok..nu leger jeg lige super dum et øjeblik.. bær over med mig.
Jeg leder efter et godt cms system, det skal kunne tilføje,rette og slette som mindste krav i myQSL **Dette skal være i ASP!**
Jeg har læst nogen af de andre poster, men fatter hat af dem.. hvis jeg følger nogen af de links der er blevet smidt, og downloader noget som skulle være et CMS, får jeg et ton filer, som ikke siger mig noget som helst.. er der en venlig sjæl derude, der kan sende mig koderne og hvad filerne skal hedde så jeg selv kan copy paste dem??? måske med en forklareing på hvad jeg skal gøre??? (jeg har en ide om hvordan jeg laver en database.. men mangler så nu lissom koderne til at snakke med min database)

Altså for at opsumere.. et CMS system i ASP der kan tilføje,rette og slette..bruger MySql, send gerne koderne, istedet for 1000 links...
Avatar billede teepee Nybegynder
11. september 2006 - 09:23 #1
Jeg tror nu at et link kan gøre det:
http://www.mysql.aspcontentmanagement.com/
Avatar billede sky_witch Nybegynder
11. september 2006 - 10:29 #2
Tusind tak for det hurtige svar Teepee.. :D
Jeg vil prøve at kigge på det, men allerede nu ser det bedre og lettere ud end nogen af de andre jeg har kigget på.. :D