Avatar billede therichman Nybegynder
10. september 2006 - 19:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SF's ideologi?

Jeg har i forbindelse med noget research til en gymnasie opgave kigget lidt rundt på de forskellige partiers ideologier, men har lidt besvær med at finde en konkret tekst omkring Socialistisk Folkepartis ideologi. Jeg ved det er en meget socialistisk ideologi, men jeg kan ikke finde noget konkret.
Det jeg leder efter er en forklaring på ikke mere end en A4 side, om hvad SF's ideologi er. Nogen forslag?
Avatar billede weblex Nybegynder
10. september 2006 - 19:36 #1
Avatar billede therichman Nybegynder
10. september 2006 - 19:39 #2
Ja, den side har jeg været inde at kigge på, men jeg leder efter noget kortere. Ved godt jeg kunne læse det hele igennem, og derefter selv skrive det om, så der kun er det konkrete, men jeg skal jo også have tid til at kigge på de andre partier.
Hvis der ikke er en kort konkret tekst noget sted, er det vel den eneste mulighed. Ellers tak for det hurtige svar weblex
Avatar billede weblex Nybegynder
10. september 2006 - 19:43 #3
Hvad med at nappe teksten ud i højre side, hvor der står noget om SF´s socialisme opfattelse?
Avatar billede weblex Nybegynder
10. september 2006 - 19:44 #4
...og det her er vel for kort :-)

http://da.wikipedia.org/wiki/Socialistisk_Folkeparti
Avatar billede therichman Nybegynder
10. september 2006 - 20:07 #5
Takker weblex... havde ikke set det ude i højre side... Og det på wikipedia var en god ting at blande med. Smid et svar, så får du point :D
Avatar billede weblex Nybegynder
10. september 2006 - 20:42 #6
Svar :-)