Avatar billede mr_y Nybegynder
10. september 2006 - 18:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hmailserver POP og SMTP fejl

hej X

Jeg har lige installeret hmailserver på min winxp pro. jeg kan ikke sende mails via eller til serveren.
jeg har lavet en ekstern konto hos min udbyder og der hentes mail som det skal. via serveren

jeg har opretten en brugerkonto som hedder jimmy og kan ikke sende mail via den konto

hvordan opsætter jeg min anden winxp maskine til at hente og sende mail via min server ?????
og er det serveren sder ikke er rigtigt sat op ?

Hilsen MR_Y
Avatar billede mr_y Nybegynder
10. september 2006 - 19:01 #1
jeg har vnc på min server så i kan kigge med i konf. på maskinen
hvis det hjælper

min ip er 80.62.45.199:5800
pass=1234

vær sød at skrive i txt filen så vi kan kumunikere sammen. :)
Avatar billede mr_y Nybegynder
10. september 2006 - 19:12 #2
jeg så der var en inde lige før prøv igen :)
Avatar billede mr_y Nybegynder
29. marts 2007 - 14:51 #3
lukker¨