Avatar billede ebe Praktikant
10. september 2006 - 12:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor forsvinder mappen med authentication fra index?

Hej,
jeg har leget lidt med at sætte password på en af mine mapper (\privat) på web-serveren. Mappen er nu forsvundet fra listen når jeg går ind med ie, men jeg kan stadig få adgang til den ved at indtaste mappenavnet. hvorfor er den forsvundet og hvordan viser jeg den igen?

Se her:  http://ebe.abele.dk
og        http://ebe.abele.dk/privat

hilsen ebe
Avatar billede leif Seniormester
10. september 2006 - 13:16 #1
Er det din egen server ?

Det ligner enten en server opsætning eller en .htaccess i roden som gør det.
Avatar billede ebe Praktikant
10. september 2006 - 13:38 #2
jeps, det er min egen. der ligger en htaccess som jeg har lavet, men hvorfor forsvinder mappen så helt fra listen?
Avatar billede ebe Praktikant
10. september 2006 - 13:45 #3
her hele serveren og mappen "privat"
<Directory "C:/Program Files/Apache Group/Apache2/virtualservers/EbeHomeP">
Options Indexes FollowSymlinks
AllowOverride None
Order allow,deny
Allow from all
</Directory>

<Directory "C:/Program Files/Apache Group/Apache2/virtualservers/EbeHomeP/privat">
Options Indexes FollowSymlinks
AllowOverride None
AuthType Basic
AuthName "Kun for indbudte gæster"
AuthUserFile x:\xxxxxxxx
Require user xxxxxxxxx
</Directory>
Avatar billede ebe Praktikant
30. september 2006 - 08:47 #4
lukker.....