Avatar billede nahpets Nybegynder
09. september 2006 - 15:33 Der er 1 kommentar

Tilslutning af Nokia 6280 via USB

Hej..

Jeg har købt mig en Nokia 6280 som jeg efter bogen fik installeret på min computer.

I starten satte jeg bare USB-kablet i min pc og telefon, og så virkede alle funktionerne med det medfølgende program Nokia PC-Suite.

Nu har jeg dog i mellemtiden pludselig fået det problem, at min computer popper op med beskeden:

USB-Enheden genkendes ikke windows.
En af USB-enhederne, der er tilsluttet denne computer, fungerer ikke korrekt, og genkendes ikke af windows.

Det er gældende for alle mine USB-porte.

Hvad kan mit porblem være? Håber i kan hjælpe.

Mvh Nahpets
Avatar billede sofuz Nybegynder
21. september 2006 - 10:25 #1
jeg vil tro at dit kabel er defekt.. prøv at tage dit kabel ud og vrid lidt i det. Sæt det så i igen og hvis det så stadigvek ikke virker, køb et nyt.. den kan kun være fejlen..