Avatar billede reset Nybegynder
09. september 2006 - 00:48 Der er 8 kommentarer

Almindelig vurdering af site

Jeg har hentet en template på nettet og derfra forsøgt at lave en hjemmeside. Hvad kan i lide/ikke lide?
http://www.romshule.dk/
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
09. september 2006 - 00:53 #1
Ser pænt ud. Måske billederne http://www.romshule.dk/diverse/graver-ny.htm Kunne integreres i siden i stedet for...
Avatar billede bredker Nybegynder
09. september 2006 - 07:30 #2
pæn og enkel , den kan du godt være bekent
Avatar billede fazli Nybegynder
09. september 2006 - 14:54 #3
Jeg synes det ser ret godt ud, måske skulle du ændre banneret. Jeg synes ikke om at forsidens banner. Teksten ryger ind over det andet billede ´, det kan mine øjne vist ikke lide ;P
Avatar billede reset Nybegynder
11. september 2006 - 18:36 #4
Hey - Tak for jeres deltagelse. Takker for konstruktiv kritik og vil overveje dit forslag fazli,må dog indrømme at det er lavet med vilje. Overfor christiansenbo må jeg indrømme at det er rent sjusk, som selvfølgelig vil blive rettet.Så kun lige et enkelt lille problem. Jeg er så uerfaren her på forum, så jeg har glemt: Hvordan giver man point?

Hilsen reset
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
11. september 2006 - 20:39 #5
Du klikker i venstre side på dem der skal have point og accepterer svar :-)
Avatar billede reset Nybegynder
11. september 2006 - 21:09 #6
Jamen, så tak christiansenbo, jeg giver dig pointene da du kom først, selvom jeg også godt kunne bruge de andre to kommentarer.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. september 2006 - 11:48 #7
Umiddelbart en fin side. Jeg faldt dog over dit brug af Comic Sans typen. Den er blevet misbrugt så meget, at man (jeg) er blevet træt af den, og giver et lidt amatør-agtigt skær.

Dine billeder - eller topgrafik - siger mig intet om at det er fodbold det drejer sig om. Måske et andet billede vil være mere passende?

Smut ned til Vejle Boldklub når de spiller og ta' et par billeder af dem, og smid dem op på forsiden.

Den røde streg under topgrafikken er imo for rød. Den skiller sig for meget ud i forhold til resten af farverne. Og jeg kan ikke se at det skal være meningen at den skal gøre dette.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
02. april 2008 - 01:55 #8
lukketid?!