Avatar billede nastypete Nybegynder
08. september 2006 - 09:38 Der er 3 kommentarer

Fullrate Zyxel Router kan ikke åbne porte

Hej Alle sammen,

Jeg har kæmpet og kæmpet med følgende problem.
Jeg prøver at åbne porte på min VOIP Zyxel router fra Fullrate.
Men selvom jeg kører deres guide fra nettet. Så hjælper det ikke.
Har slået den inbygget firewall fra og har ikke noget software firewall installere i min Windows XP. Har prøvet at sætte routeren til at åbne for alle porte. Men lige lidt hjælper det.
Det burde vel ikke være så svært? Til info er der ingen mellemled mellem routeren og min PC.
Avatar billede moocher Nybegynder
08. september 2006 - 10:02 #1
forwarder du til den rigtige ip ?? ellers finder du den via

kør -> cmd -> ipconfig

Du kan teste portforwarding med uTorrent under dens speedguide :)
Avatar billede nastypete Nybegynder
08. september 2006 - 10:04 #2
Ja det gør jeg. Brugte selv ipcopnfig og fik min interne IP.
192.168.1.33 som jeg har bedst routeren om at åbne porte til.
Avatar billede moocher Nybegynder
25. september 2006 - 12:00 #3
Du kan bruge denne software til at teste om din port bliver forwardet (Har lige fundet den men ser ud til at virke glimrende) http://www.voipuser.org/port_forward_tester.html