Avatar billede andersthingholm Nybegynder
08. september 2006 - 08:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Partner på produkt

Hej,

Vi har et produkt, som vi desværre ikke har tiden til at håndtere på ordentlig vis. Derudover ligger det ikke i vores kernekompetenceområde, men vi tror stadig at der er en god sjat penge at hente.

Vi søger derfor en partner, som vil blive ansvarlig for dette produkt. Dette gælder i alle henseender: Salg, markedsføring, administration, produktudvikling, support etc.

Vores virksomhed vil selvfølgelig kunne stå for den tekniske support og videreudviklingen af produktet, men ellers vil denne person stort set selv styre slagets gang.

Partneren skal derfor være stærk på primært salg og markedsføring.

Partneren vil selvølgelig få en passende del af overskudet, men der vil ikke være tale om en ansættelse og derfor heller ingen fast løn. Omvendt vil vi i fællesskab opstille nogle målsætninger, som skal nås.

Produktet er et webbaseret system og målgruppen er stort set alle SMV'er.

Se produktet her: http://survey.thingholm.dk

Skulle det have nogen interesse, bedes du sende mig en mail på anders@thingholm.dk
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
09. september 2006 - 23:11 #1
tja andet end selve linket ikke virker :(

sååå kender jeg en del som kunne være meget interseret hvis den er nem at kode til / brugervenlig at lave surveys i
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
10. september 2006 - 14:35 #2
Siden ser nu ud til at virke fint herfra, men du er som sagt velkommmen til at kontakte mig, hvis du har interesse i ovenstående.
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
13. september 2006 - 23:40 #3
lukker igen