Avatar billede bongo20 Nybegynder
07. september 2006 - 16:03 Der er 7 kommentarer

Eventhandlers og sekvens

Hej

Jeg har store store problemer med mine eventhandlers i forbindelse med opbyggelse af en tabel med serverkontroller i.

Jeg har en tabel med linkbuttons og det virker for mig lidt tilfældigt om jeg ved tryk på disse linkbuttons får fat i min eventhandler på den pågældende linkbutton eller ej.

Tabellen ændres ved tryk på disse linkbuttons som den indeholder,. f.eks. skal en linkbutton der trykkes på forsvinde fra tabellen efter at have kørt sin eventhandler.

Kan en forklare mig hvor jeg bør bygge min tabel og hvad jeg gør i eventhandleren for ikke at miste den igen.

:-)
Avatar billede snepnet Nybegynder
07. september 2006 - 19:10 #1
Hvis du smider kontroller ind fra en eventhandler - bliver den jo kun sat ind i den specifikke situation.... Der er ikke noget automatik der bevarer den for dig.
Mvh
Avatar billede bongo20 Nybegynder
08. september 2006 - 09:04 #2
Ja du har nok ret snepnet, men synes jeg har svært ved at få det til at virke.

Herunder har jeg listet min metode og mine eventhandlers.
Hvor skal jeg kalde min BuildEquipmentNav()?
I min pageload,?  i min OnInit ? i mine eventhandlers ?

private void BuildEquipmentNav()
{
    Bygger tabellen Tbl.
}

private void Lnk_Click(object sender, System.EventArgs e)
{
    Slet række fra Tbl;
}

protected void DrpNav_SelectedIndexChanged(object sender, EventArgs e)
{
    Tilføje række til Tbl;
}
Avatar billede snepnet Nybegynder
10. september 2006 - 17:24 #3
Hvordan bygger du tabellen?
Mvh
Avatar billede bongo20 Nybegynder
08. december 2006 - 21:17 #4
jeg har fået det til at virke med at bygge tabellen 2 gange,. i starten og efter jeg har udført min event,.. er der nogen smartere måde?
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. december 2006 - 15:09 #5
Du kan ændre i den du har bygget én gang, men det er nok det nemmeste for dig blot at gentegne den, hvis der sker ændringer til den.
De indbyggede databundre kontroller kører også på den måde ...
Mvh
Avatar billede bongo20 Nybegynder
19. december 2006 - 10:41 #6
smider du svar?
Avatar billede snepnet Nybegynder
22. december 2006 - 19:19 #7
Jeps - kommer her :o)
Mvh