Avatar billede webudvikleren Nybegynder
07. september 2006 - 15:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Har selv domæne, skal kun bruge webhotel.

Hvordan finder jeg et sted, hvor man KUN kan bestille et webhotel, også selv kan 'flytte' sit eget domæne til det webhotel?

Har et domæne på www.gratisdns.dk og vil altså gerne have det flyttet over til en host - da min server er blevet solgt.

Kan i hjælpe med at give nogle links til nogle som understøtter det?

På forhånd tak.

--
webudvikleren
Avatar billede mortenbock Nybegynder
07. september 2006 - 16:56 #1
Jeg kunne da forestille mig at det kan lade sig gøre hos wannafind.dk hvis bare du tager kontakt til dem og forklarer hvad det er du gerne vil. De plejer at være gode til den slags.
Avatar billede medions Nybegynder
07. september 2006 - 17:34 #2
www.d-net.dk kan hoste det for dig...

//>Rune
Avatar billede it-dk Nybegynder
07. september 2006 - 18:56 #3
Jeg tror de fleste kan. Jeg har selv en del domæner og har prøvet en del udbydere. Dem jeg har bedst erfaringer med er www.unitspeed.dk og www.intergate.dk. Jeg er sikker på de godt kan. Du kan evt sende dem en email.