Avatar billede dentalflosstycoon Nybegynder
07. september 2006 - 08:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flashprogrammering af dynamisk fotoalbum Flash-PHP-Sql

Hi

Vi er i gang med et st¸rre portal projekt og skal til at tage stilling til en FotoAlbum Applikation. Vi har designere (grafik) PHP og Sql programm¸rer selv så opgaven er en REN flashprogrammerings opgave.

det vil vil lave er mere eller mindre magen til:
http://www.plasmado.com/demo

Med f¸lgende forskellighed:
vi laver 100% ny grafik (selve strukturen er praktisk talt den samme)
vi begr¿nser antal mapper til 3 med hver max 20 billeder (total max 60 billeder)
der skal dog vises thumbnails af billederne i hver kategori, thumbnails skal fungere som links til de store billeder. Kategori-mapperne er alle synlige hele tiden så der er reelt kun 2 levels (modsat plasmado som 3 eller 4).

Vi laver:
al grafik og evt også animationer (udover window resize funktionen)
alt PHP og Sql.

Men vedkommende skal v¿re godt bekendt med PHP da vores programm¸rer ikke er bevendte i Flash, vi bruger i ¸vrigt PHP5 (hvis det har betydning?)

- Projektet starter op om 3-5 uger
- Sourcekode afleveres ved betaling og immaterielle rettigheder overdrages.
(vi har dog ungen problemer med at vedkommende programm¸r  bruger flash delen af applikationen efterf¸lgende, da vi holder til i udlandet har det ingen betydning for os at der laves lignende produkter i DK).
- Skal laves i Flash8 til Player 9+
- Alt er naturligvis fuldt dynamisk og der skal ligge en god preloader da net hastigheden her er noget langsommere en man er vandt til i DK (i gennemsnit max. 1mb).
- Er er 2 andre muligheder mht. betaling;
1: Vi sidder med 12 superskrappe grafikere så der kunne evt. laves en ”bytte ordning”
- flash kode for design -
2: At programm¸ren indgår som begr¿nset partner i en mindre del af projektet
dette kr¿ver at vedkommende kan se de lange perspektiver, jeg kan ikke skrive om det her, men det kan vi evt tale om l¿ngere henne i processen.
Begge punkter er blot muligheder og absolut ikke et must.!!!
- Der foreligger mulighed for andre ligende opgaver hvis vi finder den rette person
- Al kommunikation vil foregå på engelsk
- Vi vil udelukkende kommunikere via email og Skype eller lign. App.
- Vi holder til 7000km fra DK så der vil v¿re forskudte arbejdstider (6-7 timer)
- Vedkommende skal kunne dokumentere sit niveau, med links eller beskrivelser. Af projekter. (vi er kompetente nok til at kunne vurdere niveauet ganske hurtigt)

Anyway, vi vil maget gerne modtage l¸se tilbud fra kompetente flashprogramm¸rer som kan l¸fte opgaven.

Skriv hvis der er sp¸rgsmål eller noget som er uklart.
Hvis du ikke ¸nsker at skrive priser her så mail til:
couldbeadentalflosstycoon AT gmail PUNKTUM com

På forhånd  tak.
Avatar billede dentalflosstycoon Nybegynder
07. september 2006 - 08:32 #1
tilf¸jet:

applikationen er til et forum hvor brugere på et sub-dom¿ne kan oprette et dynamisk album. vi regner med ca. 25.000 oprettere de f¸rste 12 mdr.
Avatar billede mobius6 Juniormester
10. september 2006 - 15:02 #2
LUKKET

(samarbejde indledt med "Plasmado")