Avatar billede kiddoe Nybegynder
06. september 2006 - 19:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

start apache til asp

Hej, jeg har installeret apache men er helt på bar bund. Jeg har bladret en mængde spørgsmål igennem men har åbenbart ikke kunne finde de rigtige - blev bare mere forvirret :)

Det jeg har brug for at vide er -
- httppd.conf - hvad skal ændres og til hvad
- skal der noget ekstra til for at køre asp sider
Avatar billede arne_v Ekspert
06. september 2006 - 19:45 #1
du skal have fat på en ASP for Apache

f.eks. SUN ASP

det koster penge

men til gengæld får du sikkert en god installations vejledning
Avatar billede kiddoe Nybegynder
06. september 2006 - 19:56 #2
nå da - koster det penge, jamen så langt så godt:) - så tager jeg den derfra.
- lægger du et svar arne - og gerne et link hvis du har det ved hånden.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. september 2006 - 20:04 #3
Avatar billede kiddoe Nybegynder
06. september 2006 - 20:45 #4
arne,  har du mod på lige at hjælpe med at sætte apache op så den virker ??
jeg tænker på httppd.conf
Avatar billede kiddoe Nybegynder
06. september 2006 - 20:46 #5
jeg er ved at installere Sun Asp med den kan ikke finde en server - hvad er det jeg mangler ??
Avatar billede arne_v Ekspert
06. september 2006 - 22:26 #6
Avatar billede kiddoe Nybegynder
07. september 2006 - 18:21 #7
nej så langt var jeg ikke nået - men tak skal du ha'
Problemet ser anderledes ud - Når jeg prøver at installere Sun så går det i stå ved valg af server - så jeg kan slet ikke få det installeret
http://aspscript.dk/sun.asp
Hvordan hulen kan det være - kan det være en fejl i downloaden ??
Avatar billede arne_v Ekspert
07. september 2006 - 21:15 #8
Jeg kan ikke se noget på det link.