Avatar billede rossoneris Nybegynder
05. september 2006 - 21:59 Der er 1 kommentar

Fri SQL connection

Er på jagt efter et webhotel, hvor der ikke er angivet nogen maksimum sql forbindelser. Normalt ligger det på omkring 20 stk. men det hjælper jo ikke meget når man har et vbulletin forum, hvor der er langt flere der kommer på.

En dedikeret server er selvfølgelig også en mulighed, men så skal der kun være tale om et sql webhotel - ved ikke om der er nogen der kender en sådan udbyder

Er der evt. Nogle der har vbulletin kørende hos en DK udbyder, hvor alle parametrer er opfyldt
Avatar billede overload.dk Nybegynder
20. september 2006 - 18:24 #1
Ofte vil der altid være et loft, men hvor mange connections havde du tænkt dig at skulle bruge ?