Avatar billede emma-sofie Nybegynder
04. september 2006 - 09:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave stor plakat af mange billeder -

Hej Alle

Hurtigt spørgsmål:

Jeg skal have lavet en plakat, men en masse billeder på !!

Jeg har alle billederne - ca. 80-100 stykker !!
De skal ikke redigeres, blot sættes op side om side - Jeg har adgang til en kæmpe plotter, der kan printe plakater....

MEN - Hvilket program kan gøre dette ??? / Hvordan gør jeg det ??

Læs: Det vil være for besværligt at skulle side og sætte alle billederne sammen til ét billede.........

TAK
Avatar billede duvander Juniormester
04. september 2006 - 10:59 #1
1. Hvis ikke du har billederne digitalt, må du igang med at scanne dem ind!

2. Brug InDesign til opsætningen.

uddybet.

Når du vælger new doc. i InDesign kan du angive størrelsen på Dokumentet. Så kaster du billeder ind i dokumentet ved "place" den ligger under File. Så kan du overlappe, flytte, redigere o.s.v til du har dit resultat!
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
04. september 2006 - 11:23 #2
Har dem alle digitalt.
Har ikke InDesign.

Skal have gjort det hurtigt - ingen billederedigering.
Avatar billede lund_dk Praktikant
04. september 2006 - 11:26 #3
Vilogså anbefale in-Design, ellers er Publisher et mulighed.
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
04. september 2006 - 15:44 #4
Hej Hej
Jeg tror ikke lige I forstod hvad jeg mente....

Men men - Jeg fandt ud af at gøre det i Google Picassa.