Avatar billede jesper76 Nybegynder
03. september 2006 - 00:22 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Wannafind FTP-problemer?

Hej eksperter.

(Dette er nok mest rettet til dem, der bruger Wannafind).

Er der andre end mig, som oplever FTP-problemer hos Wannafind? Og ved I om, Wannafind udbedrer sådanne problemer i weekender?

Jeg har ikke kunne uploade filer siden, jeg forsøgte første gang i eftermiddags. Jeg får en upload failure hver gang, jeg forsøger :o(
Avatar billede leif Seniormester
03. september 2006 - 00:29 #1
Har du kigget på deres Driftstatus ?

Der står nemlig:
web1.wannafind.dk FTP Problem registreret
Avatar billede jesper76 Nybegynder
03. september 2006 - 00:31 #2
Det har jeg set. Men det mystiske er at jeg ligger på en anden server end den.
Avatar billede leif Seniormester
03. september 2006 - 00:35 #3
Kan du have overskredet din Quota ? Siden du kan logge på.
Avatar billede jesper76 Nybegynder
03. september 2006 - 00:36 #4
Min Quota?
Avatar billede leif Seniormester
03. september 2006 - 00:36 #5
Max diskforbrug
Avatar billede jesper76 Nybegynder
03. september 2006 - 00:38 #6
Det har jeg helt sikkert ikke. Jeg har 100 mb men bruger kun de 7,6 mb.
Avatar billede jesper76 Nybegynder
03. september 2006 - 00:43 #7
Hvis det kan bruges til noget, så bruger jeg WS_FTP LE som FTP-klient, og får fejlmeddelelsen:

530 Not logged in.
!Logon failure, so quitting
Avatar billede jesper76 Nybegynder
03. september 2006 - 00:51 #8
Jeg fik godt nok skrevet upload failure men det er vel nærmere en logon failure.
Avatar billede leif Seniormester
03. september 2006 - 01:15 #9
Det er jo en anden sag.

Hvis det ikke er Web1 du ligger på må du nok hellere skrive til deres support på support@wannafind.dk
Avatar billede jesper76 Nybegynder
03. september 2006 - 01:24 #10
Jeg har selvfølgelig skrevet til deres support. Men det undrer mig dog, at de ikke reagerer på den slags fejl noget hurtigere (de skriver at de har døgnovervågning på serverne).

Nå, jeg kan vel ikke gøre andet end at vente på, at det forhåbentlig bliver ordnet i morgen.

Du skal have tak for din tid. Hvis du lægger et svar, er der lidt points til dig :o)
Avatar billede leif Seniormester
03. september 2006 - 11:35 #11
De har meget vel 24 timers overvågning, men hvis servicen tildels svarer så overvågningen tror den er som den skal være giver den ikke alarm og det kan teoretisk være et lokalt problem med lige netop din konto.
Avatar billede jesper76 Nybegynder
03. september 2006 - 12:03 #12
Lidt søgt måske men: Kan det evt. have noget med min IP, at gøre? Jeg får tildelt en ny IP cirka hver 2-3 dag, og problemet har nu været til stede de sidste to dage hvor jeg har haft den samme IP. Det, jeg tænker på er om min aktuelle IP kan være blokeret hos Wannafind?

Ellers må jeg vente til, deres support er tilbage. Vil du have points?
Avatar billede leif Seniormester
03. september 2006 - 12:55 #13
I teorien ja, så kan den være blokkeret af Wannafind
Avatar billede leif Seniormester
03. september 2006 - 12:57 #14
Jeg springer over med hensyn til point
Avatar billede jesper76 Nybegynder
03. september 2006 - 13:04 #15
Det tænkte jeg nok. Så enten er det IP'en, der er blokeret eller også er der en lokal fejl på min FTP-konto. Uanset hvad kan jeg ikke gøre noget før det bliver mandag, desværre.

Ok. Men du slipper ikke for et tak for din hjælp :o)
Avatar billede leif Seniormester
03. september 2006 - 13:12 #16
Det var så lidt