Avatar billede sjokoman Juniormester
02. september 2006 - 11:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skrive i to dokumenter samtidigt

Hej, vi bruger et word dokument opsat som en slags formular, som vi skriver på med kuglepen, når det er printet ud. Nogle af disse håndskrevne ord/tal skal også skrives i et andet dokument, lavet på samme måde, printet ud og så skrevet med kuglepen de ting, vi har brug for. Jeg vil gerne gøre det hele elektronisk, er det muligt?
mvh Johnny
Avatar billede supertekst Ekspert
02. september 2006 - 16:06 #1
Ja - opret en Userform, der ligner formularen. Heri kan der indtastes, som kan udskrives i den nuværende formular og de samme data kan udskrives helt/delvist, i det andet dokument.
Avatar billede sjokoman Juniormester
02. september 2006 - 16:53 #2
OK kigger imorgen :-) har aldrig hørt om Userform
tak på forhånd vender tilbage

Johnny
Avatar billede sjokoman Juniormester
02. september 2006 - 17:49 #3
Har kigget i Word, kan ikke finde en Userform, hvor skal jeg lede? Hvis du har en selv kunne du sende en kopi?
johnnymadsen@email.dk

mvh Johnny
Avatar billede supertekst Ekspert
04. september 2006 - 09:52 #4
Så er der et svar...
Avatar billede sjokoman Juniormester
04. september 2006 - 10:47 #5
tak...