Avatar billede jensen4ever Nybegynder
31. august 2006 - 19:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny pc

Hejsa ..
Går og tænker på at købe mig en ny pc, og har netop fundet nedestående pc. Så mine spørgsmål er så :

1. Er dette en god pc ? - Og kan den trække de fleste spil? - Her tænker jeg på cpu størrelse.

2. Har jeg pc her, i et par år ? (Den skal bruges til at spille på)

3. Hvad kan jeg sammeligne denne Dual core med? - en P4 3.6? eller en P4.2 ?

4. Mangler jeg noget ? - Eller er der noget i denne spec. som jeg skal havde ?

Beskrivelse:
- AM2 X2 DUAL CORE 4200+ AMD CPU, BOX
- AM2 K9N-SLI (MSI) BUNDKORT (NVIDIA NFORCE 570 SLI)
- 2 x 256MB DDR3 GEFORCE 7900GT, TVOUT, HDTV
- 2GB DDR2 KINGSTON DUAL CHANNEL RAM
- 250GB (16MB CACHE) SATA2 HARDDISK, 7200RPM SILENT FLUID
- SATA2 CONTROLLER
- NEC ND3550 DUALLAYER DVDBRÆNDER
- BRÆNDER: DUALLAYER, DVD+, DVD-, CD'ER
- 630W DELUX LOWNOISE STRØMFORS. 120mm FAN
- RAIDMAX KABINET
- 7.1 (8ch)SURROUND SOUND LYDKORT
- CPU KØLER AMD BOXED eller THERMALTAKE TR2M-14
- 10 USB PORTE I ALT (2 I FRONT), BÅDE1.1,2.0
- DUAL GIGABIT LAN (2STK)
- SATA, SATA-RAID
Avatar billede c-holst Novice
31. august 2006 - 20:17 #1
Ja, det er en god pc med masser af saft og kraft

Den kan til overflod spille alt hvad der er på markedet idag i høj opløsning med alle detaljer slået til

om du har den i et par er jo op til dig, men du er nok godt kørende med mindre der sker noget helt vildt på spilfronten. Windows vista kommer du heller ikke til at få problemer med

dual core kan du vel nærmest sammenligne med intel duo2core, så vidt jeg lige husker

du mangler
hvorfor betale for en box køler til din cpu
skal du have 2 brændere
lækker gamermus og tastatur med specialknapper og det hele
sørge for, at tyven ikke lige kan rende med hele herligheden
gøre dig klart, at dette er en hardcoreinvestering med et saftigt værditab
gøre dig klart, at fremtidsikret er en by i rusland

Ville afgjort foretrække at sove med denne pc i stedet for konen*G*
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
31. august 2006 - 20:44 #2
Tak for svaret, Er cpu stor nok, efter din menning ?,  - skal heller ikke havde 2 brændere. 1 er nok :-)
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
02. september 2006 - 11:04 #3
Er CPu`en stor nok ??
Avatar billede c-holst Novice
03. september 2006 - 09:47 #4
hvad er stor nok.

4600 +400kr
4800 og 5000 + 900kr

så det er jo igen op til dig

http://techreport.com/reviews/2005q2/athlon64-x2/index.x?pg=1
en fin test du sikkert kan bruge i dine overvejelser
fundet via google, der er sikkert mere