Avatar billede swsn Nybegynder
29. august 2006 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Valg af baerbar Fujitsu lifebook S7110 VS. Lenovo thinkpad T60

Hej Derude

Staar og skal vaelge mellem to forskellige computere..

Studere i Singapore og kan faa en del rabat ved at koebe laptop gennem universitetet

Kan faa en Lenovo thinkpad T60 til 8500 dkr og en Lifebook S7110 til 7900 dkr

Her kommer lige lidt info

T60:
Intel duo core processor T2400, 1.83 GHz, 2MB L2 Cache
Intel 945Pm Express chipset
512 MB DDR2 SDRAM
80 GB SATA HDD
14.1 SXGA+ TFT display(1400*1050)
CD-RW/DVD-RW multiburner
og lidt andet forskelligt

Lifebook S7110:
Intel duo core processor T2400, 1.83 GHz, 2MB L2 Cache
14.1 Superfine XGA TFT
512MB DDR2 667MHz
80 GB SATA HDD
Hot swappable DVD/CD-RW combo

Laptoppen skal bruges til skolebrug, internet m.m., men ingen spil osv.
Kan se at lifibooken er lidt lettere end T60, men til gaendgaeld kan man vist tabe lidt vand ned paa T60 hvor efter det skulle komme ud i bunden??

Hvad ville i vaelge at koebe og hvorfor?

Haaber nogen gider at hjaelpe!-Tak
Avatar billede sandrasmurf Nybegynder
29. august 2006 - 15:35 #1
Slet ingen tvivl. Altid gå efter IBM. Og sxga skærmen vil du helt sikkert blive glad for.
Avatar billede sandrasmurf Nybegynder
29. august 2006 - 15:40 #2
Sindssyg prisforskel btw. Men det er vel også dernede, at de bliver lavet.

Laptops.dk skal have 14 kilo for IBM'eren og du siger, at den går for 8500 i Singapore.

Måske man skulle tage et par hd fag i Singapore og så kvitte smøgerne mens man er der. Har hørt at man bliver anholdt for at ryge offentligt.
Avatar billede swsn Nybegynder
07. januar 2007 - 21:10 #3
lukketid