Avatar billede djkruntz Nybegynder
28. august 2006 - 22:39 Der er 4 kommentarer

Mangler cd til Audigy ZS

Efter jeg er flyttet har jeg ikke kunne finde min cd til mit Creative Soundblaster Audigy ZS..
Det er lidt af et problem for mig da der er mange ting jeg ikke kan justere
med den driver jeg har fundet på Creative's hjemmeside.
Hvis der er nogle der kender et sted hvor man kan downloade det der er på cd'en
eller en kopi af denne, så ville jeg blive glad og blive ligeså glad hvis der skulle være
en der har den orginale cd til kortet og gad lave en kopi af denne...

På forhånd tak

Mvh. Djkruntz
Avatar billede djkruntz Nybegynder
28. august 2006 - 22:40 #1
Har været igang på Creative's side med drivere men der ligger der er bare opdateringer til det software på cd'en. pånær driveren den er ok standalone.
Vil bare have fat i de orginale installations filer.

Mvh Djkruntz
Avatar billede kalckar Nybegynder
28. august 2006 - 23:15 #2
Jeg er usikker på, om dette også kun er driver, men det er vist et besøg værd:

http://www.majorgeeks.com/Creative_Sound_Blaster_Audigy_1_2ZS_&_4_d3017.html
Avatar billede djkruntz Nybegynder
29. august 2006 - 19:09 #3
Kun driveren desværre.

Mvh djkruntz
Avatar billede djkruntz Nybegynder
29. august 2006 - 19:11 #4
Prøver lige at forklare mig lidt bedre.
jeg har været inde på creative's side og hente alt! (Inden jeg skrev dette spørgsmål)
Driveren virker som den skal. Men det software der udover driveren følger på den orginale cd mangler jeg.
Det er rigtig nok at der ligger en masse opdateringer inde på siden også men da jeg ikke har den orginale cd med det software jeg vil vil have, så er der jo ikke noget at opdatere.
Dvs. (I pap) At hvis jeg prøver at installere softwaren til kortet (ikke driveren) så siger den bare at der ingen tidligere versioner er installeret..

Forstår i mig eller skal jeg prøve igen? Gik ikke lige så godt med at få alle detaljer med fra start.

Mvh Djkruntz :-)