Avatar billede bakkers Nybegynder
28. august 2006 - 19:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Indtjening ved siden af firma

Jeg har sammen med en ven et enkeltmandsfirma som er cvr registreret så hvis vi tjener nogle penge i det skal vi jo lave regnskab. Men hvad sker der hvis vi evt laver en hjemmeside hvor vi placerer nogle banner reklamer på og disse reklamer giver lidt penge skal dette så indgå i vores firma regnskab?
Avatar billede abruscato Nybegynder
28. august 2006 - 19:31 #1
Det kan der svares meget kort på: Ja.
Avatar billede bakkers Nybegynder
28. august 2006 - 19:38 #2
Ok tak det var hurtigt. hvis du giver et svar får du point :)
Avatar billede abruscato Nybegynder
28. august 2006 - 19:42 #3
Svar selv og snup pointene... :)
Avatar billede bakkers Nybegynder
28. august 2006 - 19:44 #4
Ok du får mange tak for hjælpen.
Avatar billede bakkers Nybegynder
28. august 2006 - 19:44 #5
point..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. august 2006 - 20:47 #6
marker dit navn, og derefter tryk accpeter..O)
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
06. september 2006 - 06:23 #7
Man kan vel ikke have et enkeltmandsfirma sammen med nogen?
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
09. september 2006 - 23:01 #8
jo det kan man ... hvis den ene laver en lån i banken hæfter begge for det - så det plejer at være en rigtigt rådden ide at lave et enkeltmands firma med nogle :D
Avatar billede apo Praktikant
09. september 2006 - 23:03 #9
oleoldhoj > Er det ikke et I/S du tænker på?
Avatar billede swon Nybegynder
16. januar 2007 - 11:36 #10
Enkeltmandsfirma er når man er 1 person, så kan man godt nok lave en kontrakt mellem 2 parter men det er ikke den rigtige måde at gøre det på.
Hvis man er 2 bør man lave et I/S som apo skriver. (eller APS eller A/S men der skal der være lidt mere kapital i firmaet)