Avatar billede mc.lucifer Praktikant
28. august 2006 - 17:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design et logo

Jeg kan slet ikke huske om det er tilladt i ekspertens regsæt at søge en der gider lave et logo til mig.

Firma: ShopMe        <------ bemærk stort M
Brænche: Erhvervs IT
Fil              <---------- EPS format.

Smider 200 point og lukker igen hvis det er ulovligt

MC
Avatar billede hacked Nybegynder
28. august 2006 - 18:33 #1
Såvidt jeg ved er det ok. Din post skulle nok have været under kategori: Opgaver eller Grafiske Opgaver.
Avatar billede b3k-0ne Nybegynder
28. august 2006 - 18:43 #2
jeg kan godt se om jeg kan lave lidt til dig..? hvor stor skal logoet være osv.?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
28. august 2006 - 18:46 #3
til at starte med er det til et stempel men senere til brevpapir, kuverter, visitkort ja ja man har lov at drømme

MC - Glæder mig
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
29. august 2006 - 10:44 #4
glæder mig meget til at se hvad du / i finder ud af

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. september 2006 - 08:18 #5
Da min samvittighed siger mig jeg bør få lukket en del af mine åbne spørgsmål, hvorfor jeg nu går igang med at lukke. Jeg vælger at tage point selv med mindre der er besvarelser på mine spørgsmål. Mener du at du burde have hafe point, så skriv og så for du det, men dette er udelukkende for få lukket mine åbne spørgsmål.