Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 15:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Database Catalog

Hej,

I Database Catalog er der både .nsf og .ntf med, men kan jeg på en eller anden nem måde kun få vist .nsf ?

pt. er jeg nemlig ligeglad med .ntf filerne.

/Leif
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 15:46 #1
Samt jeg har faktisk ukorrekte data i den, da en database havde en anden ACL end den som Database Catalog påstod
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 15:46 #2
Hvordan retter jeg det ?
Avatar billede jogii Nybegynder
28. august 2006 - 19:19 #3
Vedr. sidste spørgsmål, så prøv at slette dokumenterne og vent til natten er gået. Så bør CATALOG - processen have genoprettet dokumenterne, forhåbenlig med de rigtige data.

Vedr. NTF, så bør du lave din egen oversigt, som kun vælger *.NSF databaser i SELECT, eller blot fravælger *.NTF
Avatar billede leif Seniormester
29. august 2006 - 09:21 #4
Ser ud til at den før indexert dem korrekt nu
Avatar billede leif Seniormester
13. september 2006 - 21:56 #5
Men underligt af en eller anden årsag har jeg ikke alle mine servere med mere !
Avatar billede jogii Nybegynder
13. september 2006 - 22:50 #6
Jeg mener at man skal have den samme replika-kopi på alle servere, så replikerer alle catalogdokumenter på vanlig vis ... Så hvis det ikke virker længere, så kan det være at de enkelte servere har seperate replika.
Ellers kan det være at catalog-tasken ikke bliver startet på alle servere ...
Avatar billede leif Seniormester
13. september 2006 - 23:05 #7
Ohh,
Avatar billede leif Seniormester
13. september 2006 - 23:06 #8
Hvad er det den hedder ?
Avatar billede jogii Nybegynder
14. september 2006 - 02:26 #9
Tasken hedder Catalog og startes normalt kl. 1 om natten. Den angives med SERVERTASKSAT1= i NOTES.INI

For at se alle SERVERTASKS linier i NOTES.INI, så kan man skrive

    SH CONF SERVERT*

i serverkonsolen. Så kan du se hvornår de enkelte tasks starter op.