Avatar billede re-flex Nybegynder
27. august 2006 - 18:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med Sigma 70-200/2.8 EX DG HSM Macro

Er der nogen som har erfaringer med dette objektiv, altså macro udgaven ??

Jeg er interesseret i at høre om byggekvalitet, optisk kvalitet, fokus hastighed osv.

Det er svært at finde noget på Internettet og andre fora'er da de fleste skriver om ikke-macro udgaven. Jeg er kun interesseret i at høre om macro udgaven.
Avatar billede tronic_ Nybegynder
04. september 2006 - 07:43 #1
Prøv at søge på www.fotokritik.dk
Avatar billede re-flex Nybegynder
04. september 2006 - 14:28 #2
Har jeg allerede. Har også prøvet på www.digitalfotoonline.dk, www.dpreview.com, www.nikonians.org, www.photozone.de. Men der findes ikke meget information eller førstehånds-erfaring om denne optik.
Avatar billede re-flex Nybegynder
10. oktober 2006 - 09:40 #3
/Lukket