Avatar billede harryfink Praktikant
27. august 2006 - 15:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

K750i - hvilke hukommelseskort kan anvendes?

Hej,

Jeg har en K750i, som jeg gerne vil have mere hukommelse til.

Således står der på Sony Ericsson's web site:

"K750i er kompatibel med Memory Stick Duo™, som kan udvides helt op til 1 GB."

1) Betyder det at telefonen ikke fungerer med et 2 GB kort?
2) Fungerer telefonen med et Memory Stick PRO Duo?
3) Fungerer den med hukommelseskort fra andre fabrikanter? Jeg er særligt interesseret i SanDisk Mobile Memory Stick PRO Duo 1GB:

http://play.com/Electronics/Electronics/4-/1112074/SanDisk_Mobile_Memory_Stick_PRO_Duo_1GB/Product.html

På forhånd tak! :)

VH Mikkel
Avatar billede whatever Nybegynder
27. august 2006 - 15:42 #1
2. Den fungerer med et Memory Stick Pro Duo. Benytter det selv i min telefon.
3. Ja, du kan fint bruge et kort fra en anden producent. Bruger selv et SanDisk Memory Stick Pro Duo 1GB i min telefon.
Avatar billede whatever Nybegynder
27. august 2006 - 15:42 #2
Svar
Avatar billede whatever Nybegynder
27. august 2006 - 15:47 #3
Jeg skulle mene, at telefonen godt kan bruge 2GB kort.
Avatar billede harryfink Praktikant
27. august 2006 - 15:51 #4
Alletiders! Jeg takker max! :)
Avatar billede harryfink Praktikant
27. august 2006 - 15:53 #5
Argh, man kan ikke bestille fra Play.com når man ikke bor i UK. Har du tilfældigvis et tip til hvor man får de billigste Memory Stick kort? :)
Avatar billede harryfink Praktikant
27. august 2006 - 16:09 #6
Wow, det var faktisk endnu billigere hos Computerne.com! Sådan et fik jeg mig bestilt... Tak for hjælpen igen! :)

http://www.edbpriser.dk/go.asp?Navn=399&Pos=1&Kode=117803&Afd=Hardware&Kat=&Pris=246&WWW=http%3A%2F%2Fwww%2Ecomputerne%2Ecom%2Fp%2F156349%2Ehtm
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. august 2006 - 16:14 #7
harryfink> Husk på at du skal betal 45 kr for fragt, og 25 kr for håndtering.
Hvis du ønsker at kontakte computerne.com (eller .dk), koster det 5 kr pr minut over telefonen, og 15 kr via email.

Kontakt oplysninger: http://www.computerne.com/info.asp
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2006 - 16:20 #8
LOL!!!
15 kr. for at levere noget der burde være gratis?
Måske man skulle udfordre dem og stille et spørgsmål som de ikke kan svare på - så kan det vel ikke koste noget...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. august 2006 - 16:45 #9
Det er besvarelsen af emailen koster 15 kr... altså, hvis de skriver tilbage, koster det dig 15 kr..
Avatar billede harryfink Praktikant
27. august 2006 - 23:22 #10
Hey! Jeps, så det godt. Prisen på EDBPriser var inkl. de indiskrete 70 kroner... Men stadig billigere end 33 pund! :)
Avatar billede harryfink Praktikant
27. august 2006 - 23:22 #11
Og tak i øvrigt... :)