Avatar billede fun22 Nybegynder
25. august 2006 - 19:46 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af design

Hej

Jeg er nu ved at være færdig med mit design, og vil gerne have lidt feedback..

Tekst og billeder (på nær banneret) bliver redigeret osv.. Det er bare en test..

Men ellers selve designet..

Mvh
Jesper
Avatar billede fun22 Nybegynder
25. august 2006 - 19:46 #1
Avatar billede matcho Nybegynder
25. august 2006 - 23:42 #2
Overskrifterne i den grå bjælke er for svær og læse,burde være mere kontrast og større.
Plus billedet af programmet større åg teksten er for sammen trykt burde deles op og så synes jeg ikke om udtrykket legende let hellere let at bruge.
Avatar billede fun22 Nybegynder
26. august 2006 - 11:50 #3
Okay jeg har rettet lidt på det du sagde? Er Overskrifterne blevet nemmere at læse?

Billedet af programmet er bare et jeg har fundet.. Det har ikke noget med mit projekt at gøre.. Det er blot en illustration..
Avatar billede old-faithful Praktikant
26. august 2006 - 12:07 #4
1) Der er lidt skrifttypeforvirring i bunden af siden. F.eks. er "Copyright" og resten af teksten skrevet med forskellige skrifttyper. Jeg vil nok anbefale at du bruger en sans serif skrifttype i stedet for Times New Roman.

2) Er der nogen grund til at menulinks'ne går igen flere gange? Efter min mening er det mere brugervenligt kun at vise hvert link én gang.

3) Dine links virker ikke men jeg går ud fra at dette er fordi det kun er en prøveside.

4) Firmaprofil bør være ét ord. Ligeledes med "timeforbruget", "kundedatabase", "projektstyring" og "timesedler". Jeg ved at det er flueknepperi, men en virksomhed bør fremstå som professionel i alle aspekter. Det styrker også din position over for andre virksomheder.

//Old-Faithful
Avatar billede fun22 Nybegynder
26. august 2006 - 12:17 #5
1) Det er nu rettet..
2) Nej det er der vel ikke.. Ved bare ikke hvad der er bedst?
3) Ja det er fordi det er enprøve side..
4) Det er også blevet rettet ;)
Avatar billede matcho Nybegynder
26. august 2006 - 19:16 #6
Ja de blev meget bedre.
Og som old-faitful skriver så er vigtigt det ser prof ud.
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
31. august 2006 - 18:13 #7
Det ser flot ud..
Avatar billede fun22 Nybegynder
08. oktober 2006 - 19:07 #8
smider i et svar?
Avatar billede matcho Nybegynder
08. oktober 2006 - 21:08 #9
Fint
Avatar billede old-faithful Praktikant
08. oktober 2006 - 22:14 #10
Jep, her er mit.
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
09. oktober 2006 - 07:20 #11
måske kunne du overveje i dit banner. så der ved den nederste tekst, lige at lave en hvid baggrund til det, som du gør halvt usynlig.. (I photoshop hedder det opacity.. sæt den muligvis til 30%. Tror det vil se mere proof't ud...!