Avatar billede himal Novice
21. august 2006 - 15:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

online booking

en lille kro har selskaber og har brug for en online kalender hvor man kan reservere en given dato til selskab: Kalenderen skal være på deres hjemmeside og skal være aktiv nå der trykkes på en dato
er der nogen der kender sådan en løsning. den skal være meget nem at implementere på hjemmesiden
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
21. august 2006 - 16:06 #1
Måske kan denne færdige løsning bruges: http://jroger.nuxit.net/openbookings/ Der er en demo, du kan prøve.
Avatar billede himal Novice
21. august 2006 - 16:49 #2
desværre den er ikke kundevenlig nok da der skal kunne være let adgang direket fra hjemmesiden og så skal man ellers bare kunne trykke på kalenderen og den dato man ønsker selskab. men mange tak for linket.
Avatar billede hacked Nybegynder
21. august 2006 - 21:13 #3
Hvilket webhotel bruges der til hjemmesiden? php/asp/asp.net/.....
Avatar billede agermose Nybegynder
22. august 2006 - 10:55 #4
Avatar billede himal Novice
22. august 2006 - 18:41 #5
det ser spændende ud men er vist kun et modul til et CMS system
men meget tæt på en løsning
Avatar billede agermose Nybegynder
22. august 2006 - 22:47 #6
yeps, det er korrekt, men der mangler lidt info om hvad du mangler, hvad du har i forvejen osv. Starter du med noget nyt, eller har du noget hjemmeside kørende i forvejen, som det skal passes ind efter designmæssigt, eller direkte i kode osv.

det du kan brug linket til er at se en mulighed, der, hvis booking delen kan det den skal, koster dig 3000,- det første år, hvis du i værste tilfælde kan leve med at det køre på et subdomæne f.eks. Det er jo så bare at holde det op mod de andre løsninger du finder frem til. Timepriser, hvor integreret er det, hvilke features har de forskellige løsninger osv., osv.
Avatar billede himal Novice
22. august 2006 - 23:32 #7
løsningen er perfekt Men 3000 er langt over budgettet hvis det bare var de 800 kr modulet kostede tror jeg nok det kunne gå bookingen skal enten integreres i eksisterende hjemmeside eller blot et link til ekstern booking del.
Avatar billede himal Novice
29. august 2006 - 08:28 #8
jeg har desværre ikke fundet nogen løsning men mange tak for besvarelserne så jeg lukker den her
Avatar billede ofirpeter Nybegynder
29. august 2006 - 10:18 #9
Du kunne jo passende give point til dem der rent faktisk har forsøgt at hjælpe dig.
Avatar billede lava Nybegynder
03. september 2006 - 17:49 #10
Har du fundet et system, ellers har jeg et der kan skrives om til dine behov

Lava