Avatar billede primse Novice
20. august 2006 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

stien bliver forkert i DW ved ekstra version af sitet.

Hej,
jeg er ved at lave en hjemmeside, som både skall have en dansk og engelsk version.
Den dansk version fungere fint mht til drop down menuen.
Men jeg kan ikke gennem skue hvad stien skal være i den engelske.
Jeg makkedé/makker stadig med det, så det kan nemt ændre sig..
I kan se problemet hvis klikker på flere forskellige sider efter hinanden under "products".

http://www.glemsom.com/eng/default.asp

Håber nogen kan hjælpe...
Avatar billede t-hviid Nybegynder
20. august 2006 - 12:42 #1
Det er fordi du relaterer dine links i forhold til dokumentet(..products/claase.asp) og ikke roden på siden. Det er en god ide at gøre det i forhold til roden(/eng/products/claase.asp, så kommer du ikke i disse problemer. Du kan ændre det i site manager. Om den så retter alle dine dokumenter til kan jeg ikke huske.
Avatar billede primse Novice
06. oktober 2006 - 22:14 #2
Så fik jeg det endelig løst....
Vil du lave et svar, så jeg kan give point???
Avatar billede t-hviid Nybegynder
08. oktober 2006 - 18:21 #3
okey :-)
Avatar billede primse Novice
08. oktober 2006 - 21:29 #4
Du er nødt at skrive et "svar" og ikke en "kommentar", ellers kan jeg ikke give dig pointene..
Avatar billede t-hviid Nybegynder
09. oktober 2006 - 10:48 #5
ups - det gør jeg altid :-)