Avatar billede jenknu Nybegynder
18. august 2006 - 22:24 Der er 2 kommentarer

Skifte sprog i webalizer

Hejsa!

Er det muligt at skifte sprog i webalizer, efter den er compilet? Har en server hos et tysk firma, og der er en tysk version af webalizer på... Og ville godt have den til engelsk. Er det et stort problem, eller kan jeg lige ændre i nogle conf filer? Har kigget i /etc/webalizer.conf men der kan jeg ikke finde noget brugbart!

På forhånd tak!
Avatar billede keld_simonsen Nybegynder
19. august 2006 - 12:35 #1
Jeg mener det er compilet. I hvert fald har jeg set pakker med forskellige sprognavne. Så du er nok bedst tjent med at tage kildeteksten og oversætte den selv.
Avatar billede langbein Nybegynder
19. august 2006 - 20:39 #2
Kjenner ikke svaret fra egen erfaring, men fant dette med google:
http://www.interworx.com/forums/showthread.php?t=300