Avatar billede gurvic Nybegynder
15. august 2006 - 21:20 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

hvilket webhotel bruger du?

Hvilke webhoteller er gode og billige, og understøtter asp.net?
Avatar billede websam Nybegynder
15. august 2006 - 21:28 #1
Jeg benytter ofte scannet.dk eller dandomain.dk de er ikke vildt billige men der support er super ;o)

Ellers har jeg egen server stående til egne og midlertidige domæner.

/Websam
Avatar billede jokkejensen Novice
15. august 2006 - 21:41 #2
jeg bruger web10 hvis jeg kan undvære mssql til små sites..

Men azero.dk til de store, det spiller bare..

Det er som websam fortæller supporten der gør forskellen i prisen, og det er den du betaler for.. Den er måske ikke så vigtigt til et lille privat project, eller andet, hvor man har "råd" til at vente på at få svar fra supporten..
Avatar billede tribalroots Nybegynder
15. august 2006 - 22:21 #3
jeg bruger bare www.b-one.dk, er fint for den alm. bruger. Vil nok ikke anbefale dem hvis du skal sætte et business-site op.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. august 2006 - 22:24 #4
Men understøtter b-one så ASP.NET?  Et billigt, dansk, er http://unoeuro.com
Avatar billede tribalroots Nybegynder
15. august 2006 - 22:51 #5
Argh, jeg er godt nok en gøgler-joe! De understøtter ASP, men om det inkl. ASP.net er jeg ski ikke sikker på! :-p

Warning: Don't drink and Expert!
Avatar billede spif2001 Nybegynder
16. august 2006 - 08:07 #6
bruger selv unoeuro - og de par gange hvor jeg har måttet benytte mig af mail supporten, har jeg fået svar indenfor et par timer.
Avatar billede gurvic Nybegynder
17. august 2006 - 22:10 #7
b-one understøtter ikke asp.net. Der er lige et par muligheder der skal undersøges, det er til en virksomhed, så supporten skal være i orden. Jokke smider du også et svar, så kan websam og jokke dele point, hvis det er ok?
Avatar billede websam Nybegynder
17. august 2006 - 22:22 #8
Hvis det er til kunde så kan jeg varmt anbefale begge virksomheder jeg listede de har sq styr på det ;o)

/Websam
Avatar billede hojben Novice
17. august 2006 - 22:26 #9
Avatar billede jokkejensen Novice
17. august 2006 - 22:54 #10
jo tak